Siemens Combino villamosok első napja Budapesten
                                                                                                                2006. március 13.

A tervezettnél egy héttel korábban, március 13.-án megérkezett az első körúti óriáshernyó. Vasúton jött a ferencvárosi pályaudvarra, majd onnan, saját kerekein, de két ICS (1418-1419) által vontatva, ment a Hungária kocsiszínbe. A képek, a vontatás során készültek

Természetesen nagy készülődés elözte meg a vontatást. A fagypontkörüli hőmérsélket ellenére sokan vártuk már, hogy elinduljon. 



         Háát elindult..aggódó tekintetek mindenhol, BKV-s és a Siemens szakemberei együtt  figyelték hogy nem lesz e galiba...   








         Érkezik a ferencvárosi hurokhoz, ahonnan majd ráfordul a Könyves Kálmán kőrútra
         
         A villamosok csatlása egy speciális közdarabbal volt megoldva..





 
 A villamos vontatásához , elengedhetetlen volt a biztosítás, az adott helyszíneken a gépjármű forgalom korlátozása is.
     

 Az 1-es villamosok forgalma erre az időre nem lett leállitva, hanem egy ügyes trükkel átvariálták az indulási időpontokat erre az időre. Az utolsó villamos 4083-as T5C5 épp akkor ért oda mikor a hernyó a hurokban járt...

                                         

A következő pár kép cime lehetne, pl: A hernyó megízleli Budapest sinjeit (valljuk meg eddig csak mellékvágányon jött)

                     


  Na itt jött el az ideje, az első igazán nagy futásnak, mert gyalogosan kissé messze van innen a Hungária kocsiszin. Tehát   sprint a Gyálí úti 1-es megállóba, ahol idegesítően sokat kellett várni a villanyra (vagy csak annak tünt). Persze minden  piros lámpát sikerült kifogni, igy nem is csoda, ha lemaradtam arról, ahogy az MTK pálya mellett átmegy a 37-es vonal  vágányaira. A következő képek már a kocsiszínhez vezető pár száz méteren készültek. Természetesen itt sem ártott egy  kis sprint, a villamos mellett, kerülgetve a fotós kollégákat...

                          
                    Kanyar a Sport utcába           Nejlonozott ülések + lukaszto     Sport utca: "kb 110 méter csatolt sárga"

 
                                                       
                                                                  Kanyarodás a kocsiszínbe
                         
                              No.1                                         No.2                                               No.3
 

Elvileg ugye itt véget ie ért volna a randevú e hernyóval, mert a mehirdetés szerint a kocsiszin területe veszélyes ide belépni tilos...bla..bla...
Hát sacc 50 embert állt neki fotózni, bent az, egy tároló vágányon,  pózoló hernyót. Álljon itt egy pár kép a 2001-es  pályaszámú Combinóról, amiről, csak a tükrök, és a pályaszám hiányzott még...

            


 Hát ennyi igy hirtelenben a Combinóról, folytatása következik, mert a próbaüzem még hátra van....