Siemens Combino villamosok első napja Budapesten
2006. március 13.
A tervezettnél egy héttel korábban, március
13.-án megérkezett az első körúti
óriáshernyó. Vasúton jött a
ferencvárosi pályaudvarra, majd onnan, saját kerekein, de két
ICS (1418-1419) által vontatva, ment a Hungária
kocsiszínbe. A képek, a vontatás során készültek
Természetesen nagy készülődés elözte meg
a vontatást. A fagypontkörüli
hőmérsélket ellenére sokan vártuk
már, hogy elinduljon.
Háát
elindult..aggódó tekintetek mindenhol, BKV-s és a
Siemens szakemberei együtt figyelték hogy nem lesz e galiba...
Érkezik a ferencvárosi
hurokhoz, ahonnan majd ráfordul a Könyves
Kálmán kőrútra
A villamosok csatlása egy speciális közdarabbal volt megoldva..
A villamos vontatásához , elengedhetetlen volt a
biztosítás, az adott helyszíneken a
gépjármű forgalom korlátozása is.
Az 1-es villamosok forgalma erre az időre nem lett
leállitva, hanem egy ügyes trükkel
átvariálták az indulási időpontokat erre az
időre. Az utolsó villamos 4083-as T5C5 épp akkor
ért oda mikor a hernyó a hurokban járt...
A következő pár kép cime lehetne, pl: A
hernyó megízleli Budapest sinjeit (valljuk meg eddig csak
mellékvágányon jött)
Na itt jött el az ideje, az első igazán nagy
futásnak, mert gyalogosan kissé messze van innen a
Hungária kocsiszin. Tehát sprint a
Gyálí úti 1-es
megállóba, ahol idegesítően sokat kellett
várni a villanyra (vagy csak annak tünt). Persze
minden piros lámpát sikerült kifogni, igy nem
is
csoda, ha lemaradtam arról, ahogy az MTK pálya mellett
átmegy a 37-es vonal vágányaira. A
következő képek
már a kocsiszínhez vezető pár száz
méteren készültek. Természetesen itt sem
ártott egy kis sprint, a villamos mellett, kerülgetve
a fotós kollégákat...
Kanyar a Sport utcába
Nejlonozott ülések + lukaszto Sport utca: "kb
110 méter csatolt sárga"
Kanyarodás a kocsiszínbe
No.1
No.2
No.3
Elvileg ugye itt véget ie ért volna
a randevú e hernyóval, mert a mehirdetés szerint a
kocsiszin területe veszélyes ide belépni tilos...bla..bla...
Hát sacc 50 embert állt neki
fotózni, bent az, egy tároló
vágányon, pózoló hernyót.
Álljon itt egy pár kép a 2001-es pályaszámú
Combinóról, amiről, csak a tükrök, és a
pályaszám hiányzott még...
Hát ennyi igy hirtelenben a Combinóról,
folytatása következik, mert a próbaüzem
még hátra van....