MAN Lion's City A21 CNG
Teszt ideje, helye:  15, 115    Időszak:  2013.04.20-2013.05.17
Rendszáma: P-05613

Technikai adatok:

                 

Hosszúság: 11980 mm  Magasság:  2758 mm     Szélesség: 2500 nn     Tengelytáv:  5875 mm   Mellső túlnyúlás: 2700 mm    Hátsó túlnyúlás: 3375 mm
Fordulókör: 22,3 m  Saját tömeg: 17900 kg     Férőhely:  80+1 kerekesszék (39+1 ülő)   
 Belépő magasság: 370 mm     Kerekek: 275/70 R22,5


Motor:                 MAN E2876 LUH04               6 hengeres soros, turbófeltöltős földgázmotor.
                                                                     Hengerűrtartalom:
                                                                    Teljesítmény: 200 kW (272 LE) 2000/min
                                                                     Nyomaték: 1050 Nm  1100-1700/min
     


Erőátvitel        Voith Diva 854.5 Sensotop      4 fokozatú automata váltó Sensotop vezérléssel, integrált retarderrel.
Felfüggesztés:  
Mellső tengely:  MAN                                   merevtengely stabilizátorral, Gyorsan cserélhető, húzott görgősfúvó-légrugózat, integrált elesztikus emelési határral. 2 egymnás közt cserélhető fúvó.

Hátsó tengely:  MAN-ZF                               portáltengely balra eltolt középhajtással.
Gyorsan cserélhető, húzott görgősfúvó-légrugózat, integrált elesztikus emelési határral. 2 egymnás közt cserélhető fúvó.
 
Kormánymű:  ZF Servocom 8098                  változtatható hidrokormányzás. tesztelési csatlakozással. A kormányoszlop beállításának rögzítése pneumatikusan oldható.
 
Üzemi fék:                                                  Pneumatikus. Négykörös védőszelep az elülső tengely-, hajtótengely-, rögzitőfék-kör és ajtózásró berendezés/segébberendezés elválasztására.
                                                                   Tárcsafékek automatikus betét utánállítással. 3 fokozatú retarder. EBS, ABS/ASR. Elektronikus fékbetét-kopásjelző.



Fűtés szellőzés:                                          Konvektoros és fúvós utastéfűtés. A vezető tér fűtése perforált oldalú légcsatornán keresztül. Tolóablak, és elektromos fúvókás szellőzés a vezetőnél
.
                                                                    Utastér szellőzés, 2 elektromos tető szellőzővel, Konvekta klímaberendezés.

Utastér:                                                      Antracit ülésváz. Alacsonypadlós Alto Capri burkolattal bevont, vízhatlanul enyvezett rétegelt falemez. Halogén világítás az ajtóknál, és a vezetőfülkében.
                                                                   Hangszigetelő táblák a jármű hátsó részében. Lengő korlát az első ajtónál.

Vázszerkezet                                              Padlókeretek négyszögletes profilból, préselt elemekből és U profilból összehegesztve. Műanyag telep láda, Rozsdamentes acél kerékdobok
Karosszéria:                                               műanyag burkolat, alumínium lenyitható oldalfalak, hangszigetelt motortér. Lakkozás: egyszínű akril lakkal, tiszta fehér.
Üvegezés:                                                  Homloküveg: kőfelverődés elleni védőfólia, laminált biztonsági üveg, kötésben ragasztva. Fűthető szélvédő. Oldalsó és hátsó ablakok: egyszerű
                                                                                    üvegezéssel.

Utasajtók: 2 db kétszárnyú szárnyú  bolygóajtó. Képlete 2-2-0, szélességük: 1250 mm. Bode gyártmányú, Wabco MTS vezérlésű, pneumatikus meghajtású. Dupla üvegezésű biztonsági üveg, élvédelemmel ellátva. Második ajtónál mozgássérült rámpa.

Egyebek:    Saffle thermo üvegrendszer
400 l üzemanyagtartály, ABS/EBS, retarder, tempomat, tolatókamera, differenciálzár, kormányzott harmadik tengely.


Képek a busz Volánbuszos tesztje alatt is készűltek, akkor P-00005-s rendszámmal.