MAN Lion City GL    (NG323)
Teszt ideje, helye:  86-os vonal,   2011.03.23-2011.11.30  . Nem ingyenes, tartós teszt!
Rendszáma: MAN-086
VIN: WMAA23ZZ8BR008429
Technikai adatok:

Hosszúság:  18750 mm    Magasság: 2758 mm      Szélesség: 2500  mm     Tengelytáv: 5875/6770 mm    Padlómagasság: 320-370 mm   Fordulókör: 24,428 m  
Gyártó: MAN Törökország    Gumi: 275/70 R22,5   Tárcsaméret: 22,5*7,5      Túlnyúlás (elöl/hátul): 2700/3405  mm     Férőhely: 40/85  (ülő/álló)    Ön/összsúly: 17365/28000 kg


Városi tolócsuklós autóbusz ötajtós kivitelben.
Motor:      MAN D2066 LUH 42 EEV          Közvetlen befecskendezéses, közbenső hűtéses turbódízel, DAFO-val (
automatikus motortűz-oltó rendszer)  szerelve
                                                             Összlökettérfogat: 10518 cm³
                                                             Teljesítmény: 235 kW (320 LE) 1900/min.
                                                             Nyomaték: 1600 NM  1000-1400 ford./min. 
Váltó:  Voith Diwa 864.5                         4+1 fokozatú automata váltó, retarderrel, Sensotop automatikával szerelve.



Felfüggesztés:
Mellső tengely: MAN VOK07- B17 merev tengely, 6930 kg terhelhetőséggel
Középső tengely: MAN HONP 1300-02 merev tengely, 10000 kg terhelhetőséggel
Hátsó tengely: MAN HONP 13100-03 portál tengely, 11500 kg terhelhetőséggel
Gyorsan cserélhető légrugós felfüggesztés, egybeépített rugalmas löketkorlátozóval. Első tengely 2 db légrugóval, középső és hátsó tengely 4 db légrugóval szerelt.

Hemscheidt DKS420 csukló, áttetsző harmonikával szerelve.
                       
Vázszerkezet:
A padlóváz négyszög profilokból, öntött elemekből és U-profilokból hegesztett. A korróziónak kitett helyeken a szelvények alvázvédelemmel ellátottak
Az akkumulátorláda műanyagból készült, a kerékjáratok Nirosta rozsdamentes acélból készültek

Fűtés szellőzés: 4 db ventillátoros befúvó, 6 db fűtőberendezéssel. Wabco hütő/fűtő rendszer, Spheros Aerosphere légkondícionáló.

Utasajtók: 5 db távműködtetésű, kétszárnyú belső bolygó utasajtó automatikus záródási lehetőséggel, elektronikus működtetéssel és visszanyitó szerkezettel ellátva. 2-2-2-2-2 képlettel.


Egyebek: 

Infrás utasszámláló rendszer (IRMA),  2-5. ajtónál a belépőteret figyelő, és külön az utasteret megfigyelő (4 db) kamerarendszer, a járművezető számára 2 külön monitorra vetített képekkel.
Külső burkolat: oldalt 1 mm-es acéllemez. Első szervizajtók és a motorház ajtaja műanyagból készültek. Műanyag első és hátsó homlokelem.
Belső burkolat: A hátsó területén hangszigetelő lemezek találhatók a külső fal és a belső burkolat között. Az ablak oszlopok és a hátsó sarkok burkolata, valamint a kapaszkodók bevonata ABS fólia, NCS 2500 szürke színben.