Kravtex Credo BN18


 
     Hosszúság:  17970 mm      Magasság: 3100 mm      Szélesség:  2525  mm  
     
Férőhely: 171  fő    Padlómagasság: 350-800 mm   Tengelytáv: 6180/6200 mm  
     Gumiabroncs: 285/70 R19,5   Összsúly: 24250 Kg  

     
      Motor:   IVECO F4AE0682H*C 
                          
Feltöltött, négyütemű, vízhűtéses, COMMON RAIL rendszerű,
                           direkt befecskendezéses dízelmotor, levegő-levegő visszahűtéssel.
                           Összlökettérfogat: 5880 cm³
                           Teljesítmény: 194 kW (265 LE)(2500/ min)
                           Nyomaték: 930 Nm  (1250 - 1900/min)
        
                    
     Erőátvitel:   Allison T310  
                              5+1 fokozatu automata váltó, teljesen szinkronizált.
                                                                                                                      
 

Belső kialakítás:  Tetõ és oldalfal polisztirol lappal hõszigetelt, mely hőszigetelő lapok ragasztással rögzítettek a külsõ burkolathoz; a tetõ és az oldalfalak belsõ borítása kopásálló felülettel ellátott laminált lemez.
Ülések: Ster 6M ill. Vogel System 600 típusú szövetbetétes ülések.
Utastérfűtés és motor elõmelegítés: WEBASTO vagy EBERSPACHER autonóm fűtőkészülék.
A jármű bal oldalán konvektoros fűtés, a jobb oldalán légfüggöny.
Az utastér légcseréjéről 3db Webasto tetõszellõzõ, mely egyben vészkijárat is, és a tetõre épített 6db ventillátor (5 befúvó, 1 elszívó) gondoskodik.

Rugózás, felfüggesztés:
"A" tengely:  SOR 004 (trapéz lengõkaros független kerékfelfüggesztés) teherbírása: 5800 kg rugózás / csillapítás: 2 db légrugó / 2 db hidraulikus lengéscsillapító folyamatos, elektronikusan vezérelt szintszabályozás. Wabco ECAS rendszer, térdepléssel
B" tengely: típusa: KÜHNE KU 20-490030 portál futómű (sajtolt, hegesztett merev hídház) teherbírása: 9500 kg rugózás / csillapítás: 4 db légrugó / 4 db hidraulikus lengéscsillapító folyamatos, elektronikusan vezérelt szintszabályozás Wabco ECAS rendszer, térdepléssel
„C” tengely  DANA 11-26 (sajtolt, hegesztett merev hídház; egyfokozatú hypoid fõhajtóművel) teherbírás: 10700 kg rugózás / csillapítás: 4 db légrugó / 4db hidraulikus lengéscsillapító folyamatos, elektronikusan vezérelt szintszabályozás
Wabco ECAS rendszer, térdepléssel

Kormánymű: RBL C500V  típusú hidraulikus szervokormány, biztonsági kivitelű, szögben és magasságban állítható kormányoszloppal

Fékrendszer: Kétkörös vezérlésű biztonsági légfékrendszer,  Wabco PAN 19-1 tácsafék mechanizmus minden keréknél. A hajtott tengelyre ható rögzítőfék rugóerő-tárolós rendszerű, indirekt működtetésű. A jármű sebességkorlátozóval, (ABS/ASR) és fűthető légszárítóval van ellátva.
A lassítófék Allison típusú hidraulikus retarder, valamint pneumatikus működtetésű, elektromosan vezérelt kipufogófék.

Műszerek:Euro-3-as, digitális műszerezettség három ellenőrző panellel és tíz paraméter mérését végző fedélzeti computerrel. külön sebességmérő és fordulatszámmérő műszerek.Kétvezetős, rádió-méretű Veeder Root tachográf.
Kihangosítás: 10 db utastéri hangszóró a kárpitozott légcsatornába építve és 1 db hangszóró a vezetőtérben.
Elektromos berendezések Feszültség 24V, Akkumulátorok: 2 db 12 V

Egyebek: Önhordó karosszéria, a kocsiszekrény teljes egészében zártkeresztmetszetű acélprofilból hegesztett. A padlóváz, a motortartó nyúlványok kivételével teljes egészében korrózióálló anyagból készül.Oldalborítás cink bevonatos elõre lakkozott feszített acéllemez, mely ragasztással és ponthegesztéssel kerül rögzítésre az oldalvázhoz. A feszített lemez alatt alumínium keretre ragasztott üvegszál erõsítésű műanyag burkoló elemek.Homlok- és hátfal, üvegszál erősítésű poliészter műanyag, a vázhoz ragasztással rögzítve.