Ikarus
263
.
Hosszúság: 12000 mm Magasság: 3100 mm
Szélesség:
2500 mm Férõhely: 120 fõ
Padlómagasság:
920
mm
Tengelytáv:
5840 mm
Városi, elõvárosi kivitelû
autóbusz
Motor: Rába Man D2156 HM6U Közvetlen befecskendezésû, soros,
dízelmotor
Hengerûrtartalom: 10350 cm³
Maximális
teljesítmény 141 kW (192 LE) (2100/min)
Maximális nyomaték: 696
Nm (1300/min)
DAF LT 160
Közvetlen
befecskendezésû, soros hathengeres fekvõ elrendezésû,
turbódízel
Hengerûrtartalom:
6700 cm³
Maximális
teljesítmény: 160 kW (218 LE) (2200/min)
Maximális
nyomaték: 970 Nm (1200/min)
Erõátvitel: ZF S6 120U
6+1 fokozatu
mechanikus váltó
Altípusok:
263.00 CCCP
RD2156 + ZF S6 90U-003.1
váltóval, trilex tárcsa, 20/60 fõ
(ülõ/álló) utas 1/2-ben tolható ablakok. B2-2-2 ajtó elrendezés.
263.01
NDK mûszaki
adatai nem ismertek. Németroszág
egyesülésekor, a fiatalabb kocsikból a hazai volánok
vásároltak.
263.04 Kuwait
DAF LT 160 + Voith 863.3
váltóval, trilex tárcsa, 47/35 fõ
(ülõ/álló) utas 1/2-ben tolható ablakok. B2-0-2 ajtó elrendezés.
263.06 Tajvan
RD2156 T + ZF S6 90U-002.2
váltóval, 45/35 fõ (ülõ/álló) utas 1/2-ben tolható ablakok. B2-0-0 ajtó elrendezés.
263.08 Kuwait
1992 710db, DAF LT
160 + Voith Diwa 863.3 váltóval, 43/40 fõ
(ülõ/álló) utas ikerülésekkel, 1/2-ben tolható ablakok. Viszonylatjelzõ.
263.10 Oroszország Az orosz
exportból sok 263.10 a belföldi
volánoknál kötött ki..
263.11
263.12
263.13
263.30A Belföld
Fiktív típus, autómata
váltóval
Papirmakettek a típusról
.