GANZ KCSV-6 (DKV)
Hosszúság: 21660 mm Szélesség: 2500 mm Nyomtáv: 1435 mm (vasuti)
Férőhely: (ülő/álló): 28/115 fő Összsúly: 28900kg Maximális sebesség: 60 km/h
Magasság: 3150 mm Padlómagasság: 735 mm Ivsugár: 15 m. Hajtott tengely: 2 db
Kerékátmérő: 600/350 mm Gyártó: Ganz Ansaldó 1994
Hálózati
feszültség: 600 V (420-720 V) DC
Segédüzemi feszültség:
24 V DC
Hattengelyes középmagas padlószintű, csuklós
villamos a Debreceni közlekedési Vállalat
számára.
10+1 db, 500-510 pályaszámmal..
Motor ?
Motoráram
330-430A Maximális telejesítmény
85 kW 3400/p
4 db egyenáramú,
páronként sorba kapcsolt, soros gerjesztésű,
lemezelt állórészű
4
pólusú vontatómotor A motorok
önszellőzésűek.
VEZÉRLÉS ÉS SZABÁLYOZÁS
A jármű vezérlési és diagnosztiaki
feladatokat Ganz Ansaldo mikroszámitógép
végzi. Feladata a vezérlő berendezés
öntesztje, állapot és hiba információk
nyilvántartása, fekete doboz, hibakeresés,
valamint adatküldés a szerviz
számitógép (PC)
számára. A
járművezérlés funkciói
továbbá: Kontaktorvezérlés,
váltóállítás,
energiamérés, útmérés,
terheltségmérés A
kapcsolómű és a szabályozó a Kiepe Elektrik
cég terméke.
A hjtásszabályozást egy másik
mikroszámítógép végzi amely a
járművezetőnek alárendelt két egységből
áll. Föbb feladatai: áram, és
forgatónyomaték szabályozás, kontaktorok
vezérlése, elpörgés, és
csúszás védelem,
rántáskorlátozás.
FÉKEK
Minden tengelyen egy-egy tárcsafék van, amelyet egy
vezérelt rugóerőtárolós fékblokk
(SAB) nyomóereje müködtet. Minden
forgóváz két-két, akkumulátor
táplálású sinféket tartalmaz.A
generátorként működő vontatómotorok
fékjezéskor a jrmű mozgási
energiáját a villamos
hálozatba visszatáplálják. Ha foglalt
a hálózat, az energia a tetőn elhelyezett
fékellenállásokon hővé
alakul. Fékezési módok:
üzemi fék, megállitófék,
gyorsfék, vészfék, pótvészfék.
SZAGGATÓ
Egyenáramú szaggató hagyományos
tirisztorból, és oldható tirisztorból.
Előnye a nagy áram terhelhetőség.