GANZ MILLFAV     
                                                                                                                  
                           
              


     Hosszúság: 30370 mm   Szélesség: 2200 mm   Férőhely: (ülő/álló): 48/113 fő  
    Összsúly:
37000 kg   Magasság: 2590 mm   Padlómagasság: 470 mm   
    Ajtók:
10 db  650 mm   Tengelytáv: 1600 és 1800 mm  
    Kerékátmérő (új): 670 mm    Minimális ívsugár: 37 m       

                           
   Gyártó: GANZ MÁVAG 1971-74  (23-41 pályszámú) majd 1987 (42,43 pályaszámú).                                                  

   Az elektromos egységek a csuklószerkezetben foglalnak helyet. A jármű elöl hátul
  futóforgóvázzal rendelkezik, és a két középső pedig hajtott Jacobs forgóváz.

                           
  Motor    TK 44A                  4db, 600V, 66 kW-ost teljesitméynű villanymotor               
                                                


A kocsin oldalanként 6-6 kétszárnyú ajtó van felszerelve. Az ajtók tágasak, szokatlan módon külső sínen csúszó megoldásúak. Az ajtó működtetése sűrített levegővel történik. Minden ajtószárnyhoz egy léghenger tartozik, amelyek az ajtó alatt helyezkednek el. Az ablakok az ICS-khez hasonlóan kézzel lehúzhatóak, de mivel az ajtó nyitáskor belóg elé, valamint az alagút fala túl közel van, ezért csak az 1/3-ig nyitható. A világítás kezdettől fogva fénycsöves megoldású. A kocsik nem rendelkeznek fűtéssel.


A jármű két áramszedővel rendelkezik, a két végén. A kivitele speciális, tekintve az alagút alacsony belmagasságát, a működtetése is szokatlan: a budapesti villamosokat figyelembe véve egyedül itt található elektropneumatikus működtetésű. Üzemszerűen mindig a hátsó szedő van fent, így egy esetleges szedőtöréskor a sérült alkatrész nem tesz kárt a kocsi többi részében. Menetirányváltáskor automatikusan megcserélődnek a szedők.
                        
A vezetőállást kívülről, egy ajtón át lehet megközelíteni. A kocsi Alemann rendszerű vonó- és ütközőkészülékkel van felszerelve. A járművek villamosan nem, csak mechanikusan csatolhatóak, mivel szóló üzemre lettek tervezve.                   

A kilencvenes évek közepén, a pálya nagy rekonstrukciója alkalmával, megújultak a szerelvények is. A felújítás során kicserélték az üléseket, tűz- és vandálbiztos dekorit lemezborítást, új műanyag padló burkolatot, új bőrből készült kapaszkodókat és lámpatesteket szereltek fel. A felújított kocsikban menetregisztráló berendezés (fekete doboz) került, valamint motorok kímélése miatt kikötötték a söntfokozatok egy részét, így a kocsik végsebessége lecsökkent.